پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3889
-
الف
+

اکران «مدیترانه» با حضور خانواده شهدای مدافع حرم

فیلم سینمایی «مدیترانه» با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در پردیس سینمایی چارسو اکران شد.

فیلم سینمایی «مدیترانه» با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در پردیس سینمایی چارسو اکران شد.
به گزارش آی فیلم به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، نخستین سانس روز هشتم جشنواره فیلم فجر، در پردیس سینمایی چارسو به نمایش فیلم «مدیترانه» ساخته هادی حاجتمند اختصاص یافت.

لازم به ذکر است این فیلم در بخش خارج از مسابقه جشنواره فجر به نمایش می آید.

به گفته مدیر و مجری معرفی فیلم های جشنواره سی و هفتم، فیلم مدیترانه تنها در همین سانس و در چند سالنِ دیگر پردیس سینمایی چارسو نمایش داده می شود.

هادی حاجتمند، کارگردان فیلم «مدیترانه» در مراسم معرفی این فیلم ضمن تشکر از حضور تماشاگران فیلم گفت: اساتید من برای تماشای فیلم در این سالن حضور دارند. من خوشحال هستم که شما عزیزان مشق ما را تماشا می کنید. البته در کنار حضور هنرمندان در این فضا، میهمانان ویژه ای هم حضور دارند.

کارگردان فیلم مدیترانه از حضور خانواده های شهدای مدافع حرم به عنوان میهمانان ویژه تماشای این فیلم تشکر کرد و یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

هادی حاجتمند اظهار امیدواری کرد نفس این شهدا کمک کند تا اتفاقات خوبی پیش رو باشد. هادی حاجتمند در پایان از مسئولان جشنواره سی و هفتم فیلم فجر بابت فرصتی که برای نمایش این فیلم در اختیار گروه تولید قرار دادند تشکر کرد.

رشید حاجتمند، تهیه کننده فیلم «مدیترانه» در این مراسم، طی سخنانی کوتاه به خوشامدگویی و تشکر از بینندگان فیلم بسنده کرد.

در مراسم معرفی فیلم «مدیترانه»، سید حسین متولیان؛ شاعر و نویسنده گفتارهای متن، روی صحنه و در کنار برادران حاجتمند حضور یافت. او با اشاره به اینکه هنوز خروجی فیلم را ندیده است گفت: در جریان نیستم از پیش تولید فیلم «مدیترانه» تاکنون چه اتفاقاتی افتاده است. در این سینمای مظلوم و نحیف، بعضی افراد هستند که با دلشان کار می کنند و فیلم می سازند. خواسته من این است که شما هم با چشم دل این فیلم را تماشا کنید.

او ادامه داد: گاهی باید نگاه فنی را پشتِ در گذاشت و به این نکته توجه کرد که یک فیلم با چه میزان کم و کاستی و مظلومیت توانسته روی پرده بیاید. او تاکید کرد: گروه سازنده فیلم «مدیترانه» به تنهایی و با مظلومیت باورهای شان را با ساخت این فیلم امضا کرده اند.

سید حسین متولیان خطاب به حضار یادآوری کرد که این فیلم را با چشم دل نگاه کنند و افزود: یادمان باشد اگر افرادی نبودند ما امروز به این سهولت در حال تماشای فیلم نبودیم.

ط ه/ط ه

نظر شما
ارسال نظر